«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ЖОБА. «ПЕДАГОГ» КӘСІПТІК СТАНДАРТЫ

02.11.2022

ҚҰРМЕТТІ ПЕДАГОГ!

Сіздің жасап жатқан еңбегіңіздің қоғам үшін маңызы зор, ол елдің дамуы мен өркендеуін қамтамасыз етеді Қазіргі өзгермелі және болжамы қиын әлемде Сізден: жаһандық білімділік, мамандық, жауапкершілік, құзырет- тілік, ең бастысы, балаларға деген сүйіспеншілік қасиеттері күтіледі.

Осы сенімдерге сай болу үшін Сіз еңбек жолына қадам басқан сәттен бастап оның әрбір кезеңінде өзіңізді үнемі дамытып, жетілдіріп отыруыңыз керек.

Сондықтан біз «Педагог» жаңа кәсіби стандартын әзірледік, бұл жерге педагог мамандыққа кіріскен сәттен бастап қызмет шыңына жеткенге дейін оның бойында болуы шарт қасиеттер мен ерекшеліктер, оған қойыла- тын талаптар туралы заманауи түсініктерді енгіздік.

Осы стандарт қазақстандық педагогтердің кәсіби даму бағытын нұсқаулыққа айналуы тиіс, өйткені ол педагог- тің қандай болуы, нені білуі және жасай алуы және жұмыс орнында не істеуі керек екенін көрсетеді.

Кәсіби стандартта педагогті оқытудың барлық негізгі бағыттары, ресурстары және өзін-өзі үнемі дамыту мен әріптестік ортада даму, білім алушылармен жұмыс істеу стратегиялары келтірілген деп үміттенеміз. Стан- дарт - өте маңызды құжат болып табылатындықтан, педагогикалық білімге және педагогтің кәсіби дамуына қатысы бар барлық тұлғалар осы негізгі мәселелер бойынша біртұтас түсінікке ие болғаны біз үшін маңызды. Сондықтан кәсіби стандарттың мақсаты - педагогтердің кәсібилігі мен сапасын арттыру үшін мектептерді, педагогикалық жоғары оқу орындарын, біліктілікті арттыру ұйымдарын, білім басқармаларын біріктіру.

Әрине, сондай-ақ кәсіби стандарт бізге аттестаттау, біліктілік тестін тапсыру кезінде педагогтің еңбегін объективті бағалауға мүмкіндік береді. Жаңа стандарттың көмегімен қоғамның, ата-аналардың педагогке де- ген сенімі артады деп үміттенеміз, өйткені олардың педагогикалық жұмыс сапасының нормалары мен өлшем- дері туралы нақты түсінігі қалыптасады.

Құрметті әріптестер, Сіздерден осы құжатпен танысып, пікірлеріңізбен және ұсыныстарыңызбен бөлісулеріңізді сұраймын. «Педагог» кәсіби стандартын бірлесіп әзірлейік!

 

 

 
  Надпись: Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрі
Асхат Аймағамбетов

 

Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандартыКІРІСПЕ

 

 
 
 

 

  1. ТАРАУ. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

 

 

1.Педагогтің кәсіптік стандарты (бұдан әрі – Кәсіптік стандарт):

  1. педагогтің педагогикалық дайындығы мен қызметінің мазмұнын сипаттайды;
  2. педагогтерді даярлау мен олардың біліктілігін арттырудың, қызметтің басқа да салаларындағы мамандарды қайта даярла- удың білім беру бағдарламаларын әзірлеу үшін негіз болып табылады;
  3. кәсіптік дайындықтан және мамандыққа кірісуден бастап педагогикалық шеберлікке дейінгі құзіреттіліктерді сипаттайды;
  4. нақты педагогтің еңбек қызметін және кәсіптік танылған практика эталонын салыстыру үшін негіз қалыптастырады;
  5. педагогке өз мансабын кәсіптік дамытуға мүмкіндіктер береді;
  6. педагогтің біліктілік деңгейлерін, еңбек функцияларын және кәсіптік даму дәрежесін дифференциалды бағалау құралы болып табылады;
  7. өзгерістер мен инновациялық процестерге белсенді жауап бере отырып, мұғалімге сабақ беру, оқыту және тәрбиелеуде көшбасшылық қасиеттерді дамытуға мүмкіндік береді;
  8. педагогке қоғамдық сенім мен құрметті нығайтуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің әл-ауқатын арттыруға, білім беру ұйымдарында оқыту мен дамуды жақсартуға ықпал етеді.

 

2.Кәсіптік стандарттың қолданылу саласы:

  1. педагогтің кәсіптік құзыреттілігінің бірыңғай түсінігін қамтамасыз ету және қоғамның мүдделі тараптарын хабардар ету;
  2. кәсіптік оқыту бағдарламаларының мақсаттары мен мазмұнын және педагогикалық қызметке дайындығын айқындау;
  3. педагогикалық қызметті жобалау мен жүзеге асырудағы педагогтің кәсіптік құзыреттілігінің сипаттамасы;

 

 

       
   
 
  Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандарты
 
  1. педагогті кәсіптік қайта даярлау және біліктілігін арттыру жүйесін дамыту;
  2. педагогтің біліктілік талаптары мен еңбек функцияларының деңгейлерін белгілеу және бағалау;
  3. өзгерістерді басқару және өзінің педагогикалық қызметінің мазмұнын бейімдеу.

 

3.Осы Кәсіптік стандартта келесі терминдер мен анықтамалар қолданылады:

  1. еңбек функциясы (кәсіптік қызмет) – еңбек процесінің бір немесе бірнеше міндеттерін шешуге бағытталған өзара байла- нысты әрекеттер жиынтығы;
  2. оқыту практикасы/тәрбие және оқыту – білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің білім беру процесін ұйымдастыруға бағытталған оқыту және тәрбиелеу мақсаттарын іске асыру бойынша педагогтің қызметі, білім беру мазмұнын меңгеруде және қажетті жеке қасиеттерді қалыптастыруда жоспарлы жүйелі көмек;
  3. Құзырет – оларға қатысты сапалы және нәтижелі әрекет ету үшін қажетті объектілер мен процестердің белгілі бір шеңбері- не қатысты берілетін өзара байланысты жеке қасиеттердің (білім, білік, дағды, іс-әрекет тәсілдері) жиынтығы;
  4. Кәсіптік құзыреттілік – кәсіптік қызметті түсіну мен орындауды қамтамасыз ететін білім, зияткерлік және пәндік-практика- лық білік, дағдылар, әдеттер жүйесі.

 

 

 

  1. ТАРАУ. КӘСІПТІҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

 

 
  Надпись: Педагогтің міндетті сапасы білім алушының тұлғасына қатысты көрінетін гуманизм болып табылады.
Педагогтің сенімдері мен көзқарастары азаматтарды болашақтың көзқарасына сәйкес тәрбиелеуде және өздерінің құндылықта- ры мен қатынастарын қалыптастыруда көрінеді.
Педагогикалық іс-әрекетке дайындық педагогикалық білім мен білік, білім беру және этикалық нормалар кешенінің болуымен көрінеді.
Педагогтің еңбек қызметін бағалау білім беру қызметін жүзеге асыру және оны басқару үшін педагогикалық техниканы игеруде, тәрбие мен оқытудың жоғары деңгейде көрінетін педагогикалық шеберлік деңгейін анықтайды.
Педагог өз қызметі барысында үнемі кәсіптік білімі мен құзыреттілігін кеңейтеді және байытады, білім беру инновацияларын жасайды және енгізеді.

 

Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандартыПЕДАГОГТІҢ КӘСІПТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ ШЕҢБЕРІ

 

 

Құзыреттер

Критерийлер

Көрсеткіштер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Кәсіптік құндылықтар

 

Адалдық, әділдік, құрметті және жауапты қарым-қатынасты көрсете отырып, өзінің кәсіптік қызметін орындайды

 

1.1 Педагог мамандығына міндеттеме

  1. Барлық білім алушылардың / тәрбиеленушілердің білім беру мақсаттарына қол жеткізу қабілетіне сенімділік танытады
  2. Педагог мамандығына деген адал көзқарасын көрсетеді
  3. Өз қызметінде қолданыстағы заңнаманы ескере отырып, нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алады

 

 

 

1.2 Азаматтық таныту

  1. Оқыту және тәрбиелеу процесінде Қазақстанның ұлттық мұрасы мен мәдени құндылықтарына міндеттілігін көрсетеді
  2. Оқыту мен тәрбиелеу процесінде мәдени және тілдік әртүрлілік пен жаһандық азаматтықты біріктіреді
  3. Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік танытады

 

1.3 Кәсіптік этиканы сақтау

  1. Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жеке басына және олардың ата- аналарына/қамқоршыларына құрмет көрсетеді
  2. Мінез-құлықта кәсіптік-этикалық нормаларды басшылыққа алады
  3. Педагог кәсібінде кәсіптік-этикалық нормаларды түсінеді және қолданады

 

 

1.4 Жауапкерші лік көрсету

  1. Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің оқуына және тәрбиесіне жауапкершілік танытады
  2. Педагог кәсібіндеөзініңкәсіптікдеңгейініңсәйкестігіүшін моральдық жауапкершілік алады
  3. Педагогикалық қоғамдастықтың білім беру процесі үшін жауапкершілігін бөліседі

 

1.5 Проактив тіліктің көрінісі

  1. Білім беру процесін жақсартуға қатысты өзгерістер мен инновацияларды енгізуге белсенділік танытады
  2. Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді оқыту мен тәрбиелеуде тәуекелдерді басқарады
  3. Өзін-өзі реттеуге және стресске төзімділікке қабілетті

 

 

       
   
 
  Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандарты
 

 

 

 

 

Кәсіптік білім

 

Мәдени құндылықтарды, оқыту саясаты мен теориясын білу негізінде сапалы оқытудың педагогикалық тәсілдерін түсінеді.

2.1 Білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің білімі және олар қалай оқиды және дамиды

  1. Білім    алушылардың/            тәрбиеленушілердің       әлеуметтік-мәдени            және    жеке ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді
  2. Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді
  3. Оқыту мен тәрбиелеу процесінің инклюзивтілігін түсінеді
  4. Білім беру прогресі ретінде оқыту мен тәрбиелеу процесін түсінуді көрсетеді

2.2 Пәнді/ қызметті және оны қалай оқыту

/ұйымдастыру және білім алушыларды қалай бағалау керектігін білу

  1. Пәндік саланың / қызметтің теориялық және қолданбалы білімін көрсетеді
  2. Білім беру және оқу бағдарламасының тұжырымдамалық негіздерін, сондай-ақ сабақты әзірлеу және жоспарлау кезінде бағалау әдістерін түсінеді
  3. Білім алушының/тәрбиеленушінің танымдық процесінің заңдылықтарына сәйкес пәнді қалай оқыту/қызметін жүзеге асыру туралы түсінеді
  4. Педагогикалық тәсілдер, технологиялар мен ресурстардың өзара байланысында пәнді қалай оқыту/қызметті жүзеге асыру керектігін түсінеді

 

Сабақ беру/тәрбиелеу және оқыту тәжірибесі

 

Қоғамдастықпен ынтымақтастықта технологиялар мен ресурстарды қолдана отырып, барлық білім алушылар/ тәрбиеленушілер

үшін қауіпсіз, қолайлы ортаны және оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізу бойынша нәтижелі процесті ұйымдастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1 Қауіпсіз және қолайлы оқыту және дамыту ортасын құру

 

 

 

 

 

  1. Қауіпсіз заттық-кеңістіктік және денсаулық сақтау ортасын қолдайды
  2. Білім беру ортасында құқықтық және әлеуметтік-психологиялық қауіпсіздікті қолдайды
  3. Оқыту мен дамытуда әрбір білім алушыға/тәрбиеленушіге қолдау көрсететін қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал қалыптастырады
  4. Білім алушының/тәрбиеленушінің дамуы мен уәждемесінің қолайлы инклюзивтік жағдайларын қолдайды
  5. Сабақ беру мен оқытуда АКТ-ны қауіпсіз және этикалық пайдалануды қамтамасыз ету үшін стратегияларды түсінуді көрсетеді

 

 

               
   
   
 
   
 
 
    Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандарты
   
 
   
 

                                                                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                             

 

 

 

 

 

3.2 Оқыту және тәрбиелеу процесін жоспарлау

 

  1. Оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына сәйкес білім беру процесін құрылымдайды
  2. Білім алушының / тәрбиеленушінің жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескереді
  3. Оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына сәйкес оқыту/тәрбиелеу технологияларын және бағалау стратегияларын таңдайды
  4. Әріптестердің, білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің және ата-аналардың/ заңды өкілдердің кері байланысын ескереді
  5. Білім алушылардың тартылуы үшін оқу процесінде АКТ пайдалану дағдыларын көрсетеді

 

 

 

 

3.3 Оқыту және тәрбиелеу процесін іске асыру

 

  1. Оқыту мен тәрбиелеу мақсатына қол жеткізуді қамтамасыз ететін сабақ/ қызметті ұйымдастырады
  2. Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің оқыту мен тәрбиелеудің жоғары нәтижелеріне ұмтылуына ықпал етеді және олардың ұмтылысын қолдайды
  3. Жұмыс барысында туындайтын объективті өзгерістерге қарамастан сабақтың / қызметтің мақсатына жетеді
  4. Оқыту/тәрбиелеу технологиясын және мақсатқа сәйкес бағалау стратегиясын қолданады

 

 

 

3.4 Оқыту және тәрбиелеу процесіндегі ынтымақтастық

 

  1. Оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізу үшін білім алушылармен / тәрбиеленушілермен өзара іс-қимыл жасайды
  2. Оқушылардың/тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін ата-аналармен/заңды өкілдермен өзара іс-қимыл жасайды
  3. Білім беру процесін жақсарту үшін

кәсіптік қоғамдастықтар шеңберінде әріптестермен және мүдделі тараптармен ынтымақтасады

 

 

       
   
 
  Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандарты
 

 

 

 

 

 

 

Кәсіптік өсу (даму)

 

Педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді дамыта отырып, өзінің кәсіптік өсуін басқарады.

Кәсіптік дамуда әріптестерін қолдайды

 

 

 

4.1 Өз тәжірибесі мен әріптестерінің тәжірибесіндегі рефлексия

 

 

  1. Өзінің және әріптестерінің тәжірибесін талдайды
  2. Әріптестермен өзара іс-қимыл жасауда өз тәжірибесін дамыту салаларын анықтайды
  3. Өз тәжірибесін үздіксіз жақсартуды жоспарлайды
  4. Әріптестерімен өзара қарым-қатынаста өз тәжірибесіндегі өзгерістердің тиімділігін бағалайды

 

 

 

 

4.2 Өзін-өзі дамыту сапасын басқару және көшбасшы болуға ұмтылу

 

 

  1. Әріптестерімен өзара іс-қимыл жасауда өзінің кәсіптік құзыреттілігіне талдауды жүзеге асырады
  2. Кәсіптік білімді, дағдылар мен құзыреттерді дамытудың тиімді жолдарын белгілейді
  3. Өзінің кәсіптік даму мақсаттарына қол жеткізудің нәтижелілігін басқарады
  4. Тәжірибе таратады, әріптестерінің зерттеулерін үйлестіреді және педагогикалық қоғамдастыққа кәсіптік қолдау көрсетеді

 

Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандартыӨСІРУ ПРИНЦИПІНЕ СӘЙКЕС ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН БІЛІКТІЛІК САНАТТАРЫ БОЙЫНШАИ ПЕДАГОГТЕРДІҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК КРИТЕРИЙЛЕРІ

 

 

Құзыреттілік крите- рийлері

 

Педагог/педагог-стажер

 

Педагог-модератор

 

Педагог-сарапшы

 

Педагог-зерттеуші

 

Педагог-шебер

1.  КӘСІПТІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

  1. Педагог мамандығына міндеттемелерді білдіру
  2. Азаматтық таныту
  3. Кәсіптік этиканы сақтау
  4. Жауапкершілік көрсету
  5. Икемді болу және шешім қабылдау

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

2. КӘСІПТІК БІЛІМ

 

2.1 Білім алушы- лардың/тәрбиеле- нушілердің білімі және олардың қалай оқиды/дамиды

 

Білім алушылардың / тәрбиелену

шілердің ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, дамуы үшін өзекті психология лық-педагогика

лық теорияларды білетіндігін көрсетеді

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің ерек- шеліктері мен қа- жеттіліктерін ескере отырып, қадағалау прогресі стратегия- ларын біледі

 

Білім алушы- лардың/тәрби- еленушілердің ерекшеліктер мен қажеттіліктерді диагностикалау нәтижелері негізін- де жеке білім беру бағытын қалай анықтау керектігін түсінеді

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жеке даму траек- ториясын қалай жобалау керектігін түсінеді

 

Білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту және тәрбиелеу бағдарла- малары мен әдісте- месін қалай әзірлеу керектігін түсінеді

 

 

           
   
     
 
     
 
 
  Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандарты
 

 

 

2.2 Пәнді/қызметті және оны қалай оқы- ту/ұйымдастыру қыз- метін білу

 

Танымдық үрдістің заң- дылықтарымен өзара байланыста білім беру бағдарламасының те- ориялық және әдісте- мелік негіздерін біледі

 

Оқытудың/тәрбие- леудің жалпы қиын- дықтарын ескере отырып, пәнді/ пәндерді/қызметті оқытудың теори- ялық-қолданбалы негіздері мен әді- стемелері туралы білімдерін көрсетеді

 

Меңгерудегі қиын- дықтарды ескере отырып, білім беру бағдарламасы- ның, оқытудың / қызметті ұйымда- стырудың техно- логиялары мен стратегияларының тұжырымдамалық негіздерін біледі

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің ойлау қабілетін дамыту заңдылықтарымен өзара байланыста оқыту/тәрбиелеу процесін қалай жобалау керектігін түсінеді

 

Білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің табысты меңгеруіне ықпал ететін пәнді/ пәндерді/қызметті оқыту әдістемесін қа- лай әзірлеу керектігін түсінеді

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

3. САБАҚ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІ

 

Білу:

3.1 Қауіпсіз және қо- лайлы оқыту/білім беру / дамыту орта- сын құру

 

Оқу/ білім беру процесі кезінде қауіпсіз оқу / да- мыту ортасының және эмоционалды-психоло- гиялық ахуалдың нор- маларын сақтайды

 

Оқу/білім беру про- цесі кезінде денсау- лық сақтайтын оқу/ дамыту ортасын және эмоционал- ды-психологиялық ахуалды қолдайды

 

Әлеуметтік-пси- хологиялық қа- уіпсіздікті қамтама- сыз етеді және әр- бір білім алушыны

/ тәрбиеленушіні қолдайтын қолай- лы оқу / дамыту ортасын жасайды

 

Қауіпсіз оқу / дамыту ортасын басқарады және әрбір білім алушы

/ тәрбиеленушінің дамуы үшін қо- лайлы инклюзивті жағдайлар жасай- ды

 

Қауіпсіз, қолайлы және ынталандыра- тын оқу / дамыту ор- тасын құру бойынша тиімді тәжірибені та- ратады

 

 

           
   
 
 
 
    Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандарты
 

 

 

3.2 Оқыту/тәрбиелеу процесін жоспарлау

 

Сабақ/сабақты/қыз- метті оқыту мақсат- тарына сәйкес және танымдық процесс заңдылықтары негізінде жоспарлайды (бірінші жылы тәлімгердің бас- шылығымен)

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің ерек- шеліктері мен қа- жеттіліктерін ескере отырып, тиісті оқы- ту/тәрбиелеу және оқыту әдістемелерін және бағалау құрал- дарын анықтап сабақ/сабақты/қыз- метті жоспарлайды

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің қабілет- терін ескере оты- рып, бағалау тех- нологиялары мен стратегияларын талдап, пәнаралық/ пәнаралық байла- ныстар негізінде оқыту/тәрбиелеу процесін жоспар- лайды

 

Әрбір білім алушы/ тәрбиеленушінің дамуы үшін баға- лаудың технологи- ялары мен страте- гияларын бағалай отырып, оқыту / тәрбиелеудің инте- грацияланған про- цесін жоспарлайды

 

Тәжірибені зерттеу нәтижелерін пайда- лана отырып, оқыту/ тәрбиелеу процесінің мазмұнын жоспарлай- ды

 

3.3 Оқыту/тәрбиелеу процесін іске асыру

 

Танымдық / білім беру үдерісінің заңдылықта- ры контексінде сабақ/ сабақты/қызмет өткізеді және күтілетін нәтиже- лерге қол жеткізеді

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің ерек- шеліктері мен қа- жеттіліктерін ескере отырып, оқу/шығар- машылық жетістік- терді бағалаудың тиісті әдістемелері мен құралдарын қолданып сабақ/ сабақты/қызмет өткізеді, күтілетін нәтижелерге қол жеткізеді

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің қа- білеттерін ескере отырып, сабақ/ сабақта/қызметте пәнаралық байла- ныстарды, бағалау технологиялары мен стратегияла- рын қолданады

 

Әзірленген тех- нологиялар мен бағалау стратеги- яларын қолдана отырып, интегра- цияланған оқыту/ тәрбиелеу про- цесін іске асырады

 

Тәжірибені зерттеу нәтижелеріне негіз- делген оқыту/ тәрби- елеудің интеграция- ланған процесін іске асырады

 

 

                   
   
     
 
     
 
 
  Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандарты
     
 
 

 

 

3.4 Оқыту/тәрбиелеу процесіндегі ынты- мақтастық

 

Ата-аналарды/ заңды өкілдерді оқыту/ тәрби- елеу нәтижелері туралы хабардар етеді, білім алушылардың / тәрбие- ленушілердің үлгерімін/ дамуын әріптестерімен талқылайды

 

Оқушылармен/тәр- биеленушілермен және ата-аналар- мен/ заңды өкіл- дермен оқыту/ тәр- биелеу нәтижелерін және жақсарту жол- дарын талқылайды

 

Білім алушылар- дың / тәрбиеле- нушілердің үлгерімі мен дамуын баға- лайды және қа- дағалайды

 

Педагогикалық қоғамдастық үшін білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің даму мониторингінің нәтижелерін пай- далану бойынша ұсынымдар әзір- лейді

 

Педагогикалық қоғамдастықта білім алушыларды / тәрби- еленушілерді дамыту бойынша тиімді ынты- мақтастық тәжірибесін таратады

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

4. ҮЗДІКСІЗ КӘСІПТІК ДАМУ

 

4.1 Өз тәжірибесі мен әріптестерінің тәжірибесіндегі реф- лекция

 

Білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің танымдық үрдісінің заң- дылықтары контексінде үздік педагогикалық тәжірибелерді зерде- лейді

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің қа- жеттіліктері мен ерекшеліктерін ескеретін психоло- гиялық-педагогика- лық тәжірибелердің өзекті нәтижелерін талдайды

 

Білім алушылар- дың/тәрбиеле- нушілердің қа- білеттерін дамыту бойынша өзекті зерттеулердің нәти- желерін бағалайды

 

Өзекті зерттеулер негізінде жеке оқыту/тәрбиелеу әдістемесін әзір- лейді

 

Білім алушыларды/ тәрбиеленушілерді жеке оқытудың/тәр- биелеудің бірыңғай стратегиясын жоба- лайды

 

 

       
   
 
  Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандарты
 

 

 

4.2

Өзін-өзі дамыту са- пасын басқару және көшбасшы болуға ұмтылу

 

Оқыту/тәрбиелеу және оқыту тіжңрибесін жақсартудағы өз қажет- тіліктерін айқындайды, әріптестерімен өзара

іс-қимыл жасайды

 

Әріптестерінің оқыту/тәрбиелеу тәжірибесін және жеке оқыту тәжіри- бесінің дамуын тал- дайды

 

Өз тәжірибесінде және әріптестерінің тәжірибесінде себеп-салдарлық байланыстарды бағалайды

 

Әріптестерімен өзара қарым-қа- тынаста сабақ/ сабақты/қызметті зерттейді және білім беру ұйы- мында оқыту/тәр- биелеу тәжірибесін жақсарту үшін зерттеу нәтиже- лерін таратады

 

Білім беру ұйымда- рында зерттеулерді үйлестіреді, педагоги- калық қоғамдастықта нәтижелерді таратады

 

* жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнен басқа білім берудің барлық деңгейлері үшін жарамды

 

  1. Надпись: Білім беру 4.0. «Педагог» кәсіптік стандартыТАРАУ. Кәсіптік стандарттың паспорты

 

 
 

 

 

 

 

  1. ТАРАУ. Кәсіптер карточкалары

 

 
  Надпись: Білім беру деңгейлері бойынша кәсіптер карточкалары осы кәсіптік стандартқа 1-қосымшада келтірілген
•	Қосымша 1.1 Мектепке дейінгі білім берудегі тәрбиеші
•	Қосымша 1.2 Мектепке дейінгі тәрбие бойынша әдіскер
•	Қосымша 1.3 Мектеп мұғалімі
Қосымша 1.4 Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымының оқытушысы
•	Қосымша 1.5 Өндірістік оқыту шебері
•	Қосымша 1.6 Қосымша білім беру педагогы
•	Қосымша 1.7 Балаларға арналған қосымша білім беру ұйымының әдіскері
•	Қосымша 1.8 Арнайы педагог

 

Просмотров: 47


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст